"Markaların basketbola yatırım yapmasını sağlıyoruz"

08 Kasım 2018, Perşembe 07:08
- A +

Anadolu Efes Spor Kulübü, spor giyim partnerliği için Sportive markasıyla bir anlaşmaya imza attı. Farklı sektörlerdeki markaların basketbola yatırım yapmasına imkân sunduklarını belirten Anadolu Efes Spor Kulübü Genel Direktörü Alper Yılmaz, “Buna son örnek de Sportive ile yaptığımız spor giyim partnerliği anlaşması” dedi. Alper Yılmaz, gerçekleştirdikleri işbirliğiyle ilgili olarak şunları söyledi: “Sportive ile partnerlik anlaşması yaparak kulübümüz için çok önemli bir adım daha attık. Sportive gibi saygın bir marka ile güçlerimizi birleştirmekten dolayı çok mutluyuz. Gerçekleştirdiğimiz anlaşma sayesinde Anadolu Efes lisanslı ürünleri, Türkiye’nin dört bir yanındaki basketbolseverlere kolaylıkla ulaşabilecek. Bu anlaşma, Anadolu Efes’e sempati duyan ve lisanslı ürünlere ulaşmak isteyen herkese, özellikle de gençlerimize büyük kolaylık sağlayacak.”

Yeni sezon formaları

Sportive tarafından üretilen 2018 2019 sezonu formalarıyla kulüplerini ve Türk basketbolunu, mücadele ettikleri her organizasyonda başarıyla temsil etmeye çalıştıklarını ifade eden Yılmaz, “Bunun için basketbolseverlerin desteğine de çok ihtiyaç duyuyoruz. Bu sebeple tüm basketbolseverleri Sinan Erdem Spor Salonu’nda ev sahibi olacağımız karşılaşmalara bekliyoruz” diye konuştu.

Spor perakendecisi

Spor perakendecisi Sportive ile spor giyim partnerliği anlaşması yapan Anadolu Efes’in 2018 2019 sezonu formaları ve lisanslı ürünleri Sportive tarafından üretildi. Anadolu Efes Spor Kulübü’nün yeni forma ve spor giyim partneri Sportive A.Ş’nin Genel Müdürü Zeynep Selgur ise, konuyla ilgili olarak şöyle konuştu: “Sportive olarak ana misyonumuz; tüm spor branşlarını ve başarısına inandığımız bireysel sporcuları desteklemek, yeni nesilde başarılı sporcular yetiştirilmesine katkı sağlamak ve her yaştan insana sporu sevdirmek. Bu kapsamda içinde yer almaktan çok keyif aldığımız, başta basketbol, futbol, voleybol ve yüzme olmak üzere Türkiye genelinde 300’ün üzerinde spor kulübüyle çalışıyoruz.”

"Hyper fit teknolojisiyle tasarladık"

Sportive olarak, basketbol branşına olan tutkunun oluşmasında büyük emek veren Anadolu Efes Spor Kulübü ile partner olmaktan mutluluk duyduklarını ifade eden Zeynep Selgur, şöyle devam etti: “Anadolu Efes Spor Kulübü için özel olarak, performans arttıran ‘hyper fit’ teknolojisiyle lisanslı ürün tasarladık. Bu ürünlerin takım oyuncularına hem Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi hem Turkish Airlines EuroLeague hem de Türkiye Kupası’nda şans getirmesini diliyorum. Tüm basketbol ve sporseverlerin keyifle takip edeceği bir sezon dilerim.”

Çalışanlara rüzgâr motivasyonu

Spor her geçen gün iş dünyasının gündemini daha fazla oluşturmaya başladı. Şirketler, çalışan motivasyonu için spor aktivitelerini tercih etmeye başladı. Merter Özay da, en büyük hobisi olan deniz ve yelkeni, kurucusu olduğu Özay Hukuk Bürosu avukatlarıyla tanıştırmaya karar vermiş. Yelken sporuna gönüllü ancak daha önce bu alanda tecrübesi olmayan 16 avukattan oluşan ‘Özay Sailing Team’ Nisan 2018’de kurularak denizlere yelken açmış.

Topuklu ayakkabılar...

Halatı ip, dümeni direksiyon zanneden bu topuklu ayakkabılı, kravatlı avukatların yüzüne tuzlu su değince ortaya bambaşka bir tablo çıkmış. Yelken sporunda kas gücünün önemi sebebiyle rakipleri gibi erkek sporcuların çoğunlukla tercih edilmesi gerektiği belirtilse de, bu konuda inat edilmiş, ofis mozaiğini yansıtır şekilde kadın sporcuların ezici çoğunlukta olduğu bir takım kurulmuş. Her hafta sonu ve gerektiğinde hafta içi mesai saatleri sonrasında Kalamış’ta yelken antrenmanları yaparak 6 ayda kendilerini geliştirmişler.

Kupa kazandılar

Bu özverili çalışmalarını ‘7. Pendik Yelken Marinturk Cup’ yarışında IRC3 sınıfında birincilik kupasını kazanarak taçlandırmayı başarmışlar. Ekip, paylaşılan tecrübenin, doğru iletişimin ve hatasız çalışmanın en güzel örneklerinden biri olan yelken sporunun, iş hayatlarını da olumlu yönde etkilediğini belirtiyor. ‘Özay Sailing Team’ kupayla başlayan bu serüvende daha çok şampiyonluklar yaşayacak ve kadını destekleyen bu tavrıyla birçok şirkete örnek olacak gibi görünüyor.

Maratonun tedarik sponsoru Adidas oldu

11 Kasım Pazar günü düzenlenecek olan Vodafone 40. İstanbul Maratonu’nun tedarik sponsoru adidas oldu. Adidas, etkinlik kapsamında ‘Şehrin koşuyu sahiplenmesini sağlamak ve koşucuyu parkur üzerinde motive etmek’ için çeşitli aktiviteler gerçekleştirecek. Bu yıl ‘Sağlıklı Yarınlara Koş İstanbul’ teması ile düzenlenecek olan Vodafone 40. İstanbul Maratonu’na 100 ülkeden 30 bin sporcunun yanı sıra binlerce İstanbullunun katılması bekleniyor. Maratonun tedarik sponsoru adidas, tüm katılımcıların yarış tişörtlerini sağlarken organizasyona değer katmak için maraton öncesinde ve sırasında pek çok etkinlik de gerçekleştirecek. Yarış günü, parkurun tümünde adidas noktaları, koşuculara eşlik edecek. DJ performansı katılımcıları coştururken İstanbul Trip ile Varillaz gibi canlı müzik ve ritim grupları da koşuculara motivasyon sağlamak için performans sergileyecek. Ayrıca adidas, 8-9-10 Kasım tarihlerinde Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştirilecek ‘Maraton ve Spor Fuarı’nda da aktif bir şekilde yer alacak. Maraton katılımcılarını ağırlayacak adidas standında ziyaretçiler de ücretsiz koşu analizi yaptırabilecek.

YORUM YAZ

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.